Paristot ja tarvikkeet

PARISTOT
Paristoja myydään Suokadun Toimintakeskuksella ala-aulassa maanantaisin ennen kuulokerhoa klo 13 - 14.

Muistathan, että emme myy tai säädä kuulokojeita emmekä tarjoa lääkäripalveluita.  Kuulolaitteiden säätö ja huolto tapahtuu KYSin korvapoliklinikalla.

Ole valmis esittämään voimassa oleva jäsenkorttisi paristoja ostaessasi ja ota mukaasi paristo-ostoksiin tasaraha.

Paristoja on myytävänä klp-päivystyksen yhteydessä myös Männistössä, Puijonlaaksossa ja Siilinjärvellä.
Paristojen hinnat ovat jäsenmaksun maksaneille jäsenille

Rayovac 13, 312 ja 675             3,50 € / 6 kpl pkt

Myytäviä muita tarvikkeita:
Magneettikynä                           6,- € kpl
Puhdistus/kuivauspumppu      10,- € kpl
Paristotesteri                              13,- € kpl
Puhdistusharjapakkaus               6,- € kpl

Hintojen muutokset voivat olla mahdollisia.

Jäsenmaksun maksanut jäsen voi tilata paristoja postilähetyksenä joko
1. kirjeitse tai postikortilla osoitteeseen

Titta Väisänen, Särkiniementie 16 A 1, 70700 Kuopio
tai
2. puhelimen tekstiviestillä numeroon 040 5137697 tai voit jättää vastaajaan viestin ja yhteystietosi, siis kerro nimi, osoite, puhelinnumero sekä pariston koko ja tilauksen määrä
tai
3. sähköpostilla osoitteeseen titta.vaisanen20@gmail.com

Postilähetys tulee kotiin ja siinä on mukana lasku, jolla voit suorittaa maksun pankkiin. Postitilaukseen lisätään toimitusmaksu 2,50 – 7,20 €.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠