Kevään 2024 toiminta

Kuulokerhot
Suokadun toimintakeskus, ruokasali, Suokatu 6, klo 14-15.30

15.1.2024   Kehon ja mielen hyvinvointi,                                                                    fysioterapeutti  Iina Kilpeläinen, Fysiosenior

12.2.2024   Kuvat kommunikoinnin tukena/TulkkausILONA      26.2.2024   Vuosikokous

11.3.2024   Kuule ja Muista/Tiina Ahonen, Kuuloliitto ry

8.4.2024     Kirjoitustulkkaus/Visio

6.5.2024     Musiikkia

Ohjelman muutokset ovat mahdollisia.

Seuraa ilmoittelua kuulokerhoista Savon Sanomien "Seurat ja järjestöt" -palstalla sunnuntaisin.

Kuulokerhojen kahvitarjoilu

Yhdistyksen toimintaan kerätään varoja myymällä kuulokerhoissa kahvia ja teetä (tai mehua) pullan kera.
Varainhankintaryhmä toivoo pullantuojia. Voit tuoda itse leivottuja leivonnaisia tai kaupasta ostettuja.  Jos haluat osallistua yhdistystoiminnan tukemiseen lahjoittamalla kahvileivät, niin ilmoita asiasta Kaukosen Maijalle.

Kiitos tuesta!

Myyjäiset ja arpajaiset

Koronaepidemian takia kevään aikana ei järjestetä myyjäisiä.
Kevään aikana kuulokerhoissa pidetään pienet arpajaiset.
Tulevia myyjäisiä ja arpajaisia varten voit tuoda käsitöita ja arpajaispalkintoja jäsentilaisuuksiin varainhankintaryhmän tai hallituksen jäsenille.
Varainhankintaryhmään kuuluvat Maija Kaukonen, Raija Ryhänen ja Tellervo Vesterinen.

Lämpimät kiitokset
Kuopion kuulo ry:n hallitus esittää lämpimät kiitokset kaikille vapaaehtoistoimijoille ja jäsenille yhdistystoimintaan ja varainhankintaan osallistumisesta sekä kiittää erilaisista tavara- ja rahalahjoituksista yhdistystoiminnan hyväksi.