Jäsentapaamiset ja jäsenyys

LIITY JÄSENEKSI
Mikäli jäsenlomake ei avaudu yllä olevasta linkistä kokeile suoraan Kuuloliiton sivuilta: https://www.kuuloliitto.fi/tue-toimintaa/jasenyys/

JÄSENASIAA
Kuopion kuulo ry:n jäsenasioiden hoitajana toimii Raili Lahti.
Railin yhteystiedot ovat puh 044 5388054, lahtirailia(at)gmail.com

Osoitteen ja/tai puhelinnumeron vaihtuessa muista tehdä ilmoitus myös yhdistyksen jäsenasioiden hoitajalle. Näin varmistat. että saat Kuuloviesti-lehden ja yhdistyksen jäsentiedotteen ajoissa oikeaan osoitteeseen.

Kuopion kuulo ry:n jäsenmaksut vuonna 2022 ovat
varsinainen jäsen 18 €, nuoriso- /perheenjäsen 12 € ja sodassa kuulovamman saanut
jäsen 2 €.

Nuorisojäsen on henkilö, joka on alle 29-vuotias sen kalenterivuoden alkaessa, jolta jäsenmaksu peritään. Perheenjäsen on henkilö, joka asuu samassa taloudessa varsinaisen jäsenen kanssa.

Jäsenmaksua maksaessa muista käyttää tilisiirrossa olevaa viitenumeroa ja maksaa jokainen maksu erillisellä maksulomakkeella (huom. perheen-jäsenet). Jos samalla viitenumerolla maksaa useampia maksuja, niin ne eivät kohdistu oikein ja vaikeuttavat maksujen seurantaa.
Jäsenmaksulomakkeet tulevat Kuuloliitosta huhtikuun - toukokuun aikana. Maksumuistutukset tulevat syksyn aikana.

KUULOKERHOJEN KAHVITARJOILU
Yhdistyksen toimintaan kerätään varoja myymällä kuulokerhoissa kahvia ja teetä pullan kera. Varainhankintaryhmä toivoo pullantuojia. Voit tuoda itse leivottuja leivonnaisia tai kaupasta ostettuja. Jos haluat osallistua yhdistystoiminnan tukemiseen lahjoittamalla kahvileivät, niin ilmoita asiasta Kaukosen Maijalle joko kuulokerhossa tai soittamalla puh 017 2631721.

☺  Kiitos tuestasi

Piirros Nina Nuutinen

_____________________
MYYJÄISET JA ARPAJAISET
Koronaepidemian takia kevään aikana ei järjestetä myyjäisiä.

Tulevia myyjäisiä ja arpajaisia varten voit tuoda käsitöitä ja arpajaispalkintoja jäsentilaisuuksiin varainhankintaryhmän tai hallituksen jäsenille. Varainhankintaryhmään kuuluvat Maija Kaukonen, Raija Ryhänen, Anneli Turunen ja Tellervo Vesterinen.

Jäsenmaksut vuonna 2022
Varsinainen jäsen 18 €
Nuoriso- /perheenjäsen 12 €
Sodassa kuulovamman saanut jäsen 2 €.

Käytä tilisiirrossa olevaa viitenumeroa ja maksa jokainen maksu erillisellä maksulomakkeella (huom. perheen-jäsenet).
Jäsenmaksulomakkeet tulevat Kuuloliitosta huhti-toukokuussa.